Skribent
Publicerad
2012-02-14

Service & Support I

Klicka på första bokstaven för det fabrikat ni vill veta mer om:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z  Å  Ä  Ö

Icers
Garantitid enligt konsumentköplagen
Varan byts ut eller krediteras till kund
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic)
Returbegäran till Order Nordic AB


Ingersoll

Kunden kontaktar leverantören direkt för service eller utbyte.
info@jbagency.com


Inova

Gå in på www.c2safety.com, välj "om oss" och "support" (eller följ länken http://www.c2safety.com/om-oss/support ) för att skapa ett reklamations nummer som ska skickas tillsammans med produkten. Ring C2 Safety kundtjänst på 018-677990 så mailar C2 Safety en returfraktsedel till er. I detta läget behövs en email adress som dom ska maila till och en hem/företagsadress som ska stå på returfraktsedeln. Vi godkänner inga reklamationer på förhand.  Adressen dit alla reklamationer skall skickas till är: C2 Vertical Safety c/o CELOG AB,
Libro Ringväg 3
752 28 UPPSALA


Interpart
Garantiservice, och D.O.A. hanteras av:
Ingeniörsfirman M Sjöberg AB
Råsundavägen 79
169 57 Solna, Sweden
(Kontakta alltid innan inskick)
Support:
Tel: +46 (0)8 514 949 30
Fax: +46 (0)8 514 949 39
Mail: info@m-sjoberg-ab.se


iRobot
Garantitid: 2 år
Service:
All service ska rapporteras via serviceformuläret på hemsidan www.wittsverige.se
Du kan gå direkt till formuläret via länken nedan: 
www.wittsverige.se/Witt/Service/Roomba_Scooba_service
Serviceavdelning svarar inom högst två arbetsdagar och avgör om det
rapporterade felet kan åtgärdas via support, om reservdel behöver beställas
eller om roboten ska till reparation.
Om det beslutas att roboten ska på reparation, skickas en
returfraktsedel till butiken/kunden, dvs Witt betalar frakten både till och
från verkstad.
När roboten skickas in MÅSTE kopior av korrespondens och inköpskvitto
bifogas.